مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-03اجتماعي

اولویت استخدام نیرو در شرکت فولاد با هنرجویان هنرستان جوار فولاد خواهد بود


طی بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان درباره اولویت استخدام نیرو در شرکت فولاد با هنرجویان هنرستان جوار فولاد توافق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان از هنرستان تجهیز شده جوار فولاد هرمزگان بازدید کرد.

قویدل با حضور در بین هنرجویان بیان کرد: مهارت آموزی یک نیاز مهم و اساسی برای پیشرفت و توسعه جوامع است و داشتن مهارت و حرفه مناسب می تواند برای افراد فرصت اشتغال زایی مناسب و اثرگذاری را در جامعه ایجاد کند.

  وی ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان فردای کشور هستند و برای اینکه بتوانند آینده روشنی را برای کشور رقم بزند، باید به فکر راه های افرایش مهارت آموزی درفرآیند تعلیم وتربیت بود.

اولویت استخدام هنرجویان هنرستان جوار صنعت فولاد در شرکت فولاد استان، تکمیل و بهره برداری پروژه  12 کلاسه هنرستان فولاد هرمزگان تا سال تحصیلی آینده ، تکمیل تجهیزات رشته صنایع شیمیایی هنرستان جوار شرکت فولاد ، تامین لباس فرم هنرجویان هنرستان جوار شرکت فولاد و حضور مستمر ماهیانه هنرجویان در شرکت فولاد استان از مهمترین دستاوردهای حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه مدیرعامل شرکت فولاد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت استخدام نیرو در شرکت فولاد با هنرجویان هنرستان جوار فولاد خواهد بود

اولویت استخدام نیرو در شرکت فولاد با هنرجویان هنرستان جوار فولاد خواهد بود