مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-10دانش

استان البرز رتبه برتر پژوهش را کسب کرد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، گفت: امسال با توجه به تعداد آثار و محورهای جشنواره مجددا استان البرز رتبه اول و برتر پژوهش را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین کلانتری خلیل آباد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج و دبیر کل ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز، امروز در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری و متولی برگزاری هفته پژوهش استان بود، گفت: مطابق با تقسیم بندی های صورت گرفته آثار در هفت گروه علمی تقسیم بندی و داوری شده است.

وی در خصوص تعداد آثار ارسال شده به جشنواره، افزود: بیست و هشت هزار و هفتصد و شصت اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و 94 نفر در حوزه های مختلف انتخاب شدند.

کلانتری اشاره ای به آثار های دریافتی کرد و گفت: 60درصد آثار دریافتی مربوط به پژوهش گران و فناوران، 29درصد در بخش دانش آموزی، 9درصد دستگاه های اجرایی، 10درصد بخش نمایشگاهی است.

وی افزود: این آثار با نهایت دقت باتوجه به شاخص ها و ملاک های علمی ارزیابی شد.

رییس دانشگاه آزاد کرج ادامه داد: افراد در بخش های پژوهش گران برتر دنیا ، دستاوردهای علمی برتر،مراکز تحقیقاتی برتر، مراکز رشد برتر، پژوهشگران دستگاه های اجرایی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان البرز رتبه برتر پژوهش را کسب کرد

استان البرز رتبه برتر پژوهش را کسب کرد