مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:302023-11-29اجتماعي

مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه راه رزمندگان دفاع مقدس در مرزها توسط مرزبانان ادامه دارد، گفت: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس امروز در فرماندهی کل انتظامی حضور دارند و الگویی از ایثار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور پس از ورود به استان خوزستان در اردوگاه راهیان نور شهرستان آبادان در جمع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین حضور یافت و برای دانشجویان دانشگاه افسری تربیت پلیس خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت های جوانان بی ادعای ایران اسلامی را بازگو کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در دیدار با دانشجویان به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان دفاع مقدس با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) در جنگ 8 ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران پیروز شدند.

وی با بیان اینکه راه رزمندگان دفاع مقدس در مرزها توسط مرزبانان ادامه دارد، افزود: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس امروز در فرماندهی کل انتظامی حضور دارند و الگویی از ایثار، فداکاری، جهاد و .

برای همه کارکنان انتظامی هستند.

سردار گودرزی ادامه داد: آنچه دفاع مقدس ما را از سایر جنگ های طول تاریخ متمایز می کند، شور عشق و ایمانی است که دل های مجاهدان و رزمندگان ما را شعله ور می کرد، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند

مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند