مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-19اجتماعي

«کار و فناوری» پایه ششم، زیر ذره بین ارزشیابی


فرایند ارزشیابی از برنامه درسی کاروفناوری نونگاشت پایه ششم ابتدایی در سال جاری توسط حوزه معاونت ابتدایی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حال انجام است.

- فرایند ارزشیابی از برنامه درسی کاروفناوری نونگاشت پایه ششم ابتدایی در سال جاری توسط حوزه معاونت ابتدایی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب نونگاشت کار و فناوری ششم ابتدایی با کد 6171 توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تولید و به صورت آزمایشی در هفت استان تهران، فارس، کردستان، مازندران، هرمزگان، خوزستان و آذربایجان شرقی و در پنجاه وهفت مدرسه در حال اجراست.

به منظور ارزشیابی از اجرای آزمایشی برنامه درسی کاروفناوری پایه ششم ابتدایی معاونت برنامه ریزی دوره ابتدایی دفتر تالیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری به همراه تیم ارزشیابی کننده در بازه زمانی آبان ماه تا اسفندماه از سه طریق 1-مشاهده کلاس درس 2-مصاحبه با مدیر، معلم، دانش آموزان و اولیاء 3-پرسشنامه ای که در گروه ارزشیابی سامانه شاد ارسال شده است، به ارزیابی این برنامه درسی می پردازند.

بنابر اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، بدین منظورمعاونت برنامه ریزی دوره ابتدایی و تیم ارزیاب تاکنون از دو مدرسه در منطقه شش شهر تهران بازدید و بازدیدهای استانی نیز در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کار و فناوری» پایه ششم، زیر ذره بین ارزشیابی

«کار و فناوری» پایه ششم، زیر ذره بین ارزشیابی