مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-03سياسي

معرفی«ناگفته های زیگورات» در خانه اندیشمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه با همکاری گیلگمش و خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران نشست معرفی میراث جهانی چغازنبیل با عنوان «ناگفته های زیگورات» را برگزار می کنند.

- با هدف معرفی ظرفیت های کمتر شناخته شده میراث جهانی چغازنبیل و اهمیت تفسیر صحیح آن، نشست معرفی این اثر با عنوان ناگفته های زیگورات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه با همکاری گیلگمش و خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران نشست معرفی میراث جهانی چغازنبیل با عنوان ناگفته های زیگورات را برگزار می کنند.

این نشست با عنوان ناگفته های زیگورات ، چهارشنبه 22 آذر 1402، ساعت 16:30 با سخنرانی کامیار عبدی ، تحت عنوان بارقه کائنات: نگاهی به میراث جهانی چغازنبیل، آرش نورآقایی ، با نگاهی به اهمیت تولید محتوا برای میراث جهانی، مجتبی گهستونی ، با عنوان گنجینه های طبیعی در منظر میراث جهانی چغازنبیل، محمدیاری ، با موضوع جست و جو در سرزمین خدایان در هر مکان و زمان و عاطفه رشنویی ، با موضوع حفاظت مردم محور در میراث جهانی چغازنبیل برگزار می شود.

این رویداد به همراه معرفی کتاب بارقه کائنات: نگاهی بر میراث جهانی چغازنبیل ، تألیف کامیار عبدی در خانه اندیشمندان علوم انسانی، تالار فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی«ناگفته های زیگورات» در خانه اندیشمندان

معرفی«ناگفته های زیگورات» در خانه اندیشمندان