مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-01ورزشي

استقامت و دشمن ستیزی نوار غره زمینه ساز طوفان الاقصی دیگر است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع ورزشکاران مبنی بر اینکه رژیم اسراییل ضربه فنی شد، گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه و ابهت رژیم صهیونیست را درهم کوبید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عابدین داغمه چی عصر امروز در جمع دختران بسیجی اظهار کرد: مادران و دختران نوجوان و جوان این مرز و بوم همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب و ولایت فقیه هستند و مطیع امر رهبری خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی روز به روز علیه انقلاب و اسلام برنامه های متنوع دارند، افزود: مادران و دختران کشورمان تابع امر ولایت بوده، راه و آرمان امام راحل، رهبر انقلاب، شهدا و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته که با طرح ریزی اجانب استکباری و غرب همراه بود، دشمنان می خواستند با هدف گیری دختران و مادران کشورمان وارد میدان شوند ولی این آرزو را به گور بردند و فهمیدند که دختران و مادران ایرانی همیشه با بصیرت و هوشیاری عمل می کنند.

داغمه چی با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر با شعار زن و آزادی نتوانست کاری از پیش ببرد و بار دیگر با شکست مواجه شد، متذکر شد: دشمنان با چندین سال برنامه ریزی پیگیری های جدی داشتند و اغتشاشات اخیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقامت و دشمن ستیزی نوار غره زمینه ساز طوفان الاقصی دیگر است

استقامت و دشمن ستیزی نوار غره زمینه ساز طوفان الاقصی دیگر است