مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-28حوادث

21 فقره سرقت سیم و کابل برق در پرونده مجرمانه سارق حرفه ای


فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از دستگیری سارق سابقه دار سیم و کابل برق در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف 21 فقره سرقت خبر داد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از دستگیری سارق سابقه دار سیم و کابل برق در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف 21 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ نیکروز سلیمانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان مشگین شهر بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی ردپای سارقی حرفه ای و سابقه دار در رابطه با این سرقت ها شناسایی و پس از هماهنگی قضایی سارق در عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: در بازجویی های پلیسی سارق به ارتکاب 21 فقره سرقت سیم و کابل برق با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سلیمانی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدستان سارق ادامه دارد، افزود: شهروندان درصورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن 110 جهت بررسی کارشناسی به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 فقره سرقت سیم و کابل برق در پرونده مجرمانه سارق حرفه ای

21 فقره سرقت سیم و کابل برق در پرونده مجرمانه سارق حرفه ای