مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-25سياسي

نقش مهم نخبگان در انتخابات مجلس


مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخبگان کشور رسالت جهاد تبیین را در انتخابات بر عهده دارند.

- به گزازش خبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک، مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از مدیران، هادیان و مربیان بسیج شهرستان گچساران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: یکی از سنت های خداوند در قرآن سنت نصرت و یاری است ولی ملاک و شرط یاری خداوند هم ایمان برشمرده شده است و هرکسی در مقام یاری خداوند باایمان عمل کند پس خداوند هم او را یاری خواهد کرد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 یک مصداق کامل از نصرت الهی بود و با توجه به شرایط آن دوران پیروزی قابل تصور نبود چراکه دو بلوک غرب و شرق برجهان حکمرانی می کردند و هیچ نظام سیاسی در عالم جرئت استقلال را نداشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنابراین در دوران رژیم منحوس پهلوی دین به حاشیه رفته بود و ارزشی برای دین قائل نبودند و مستشاران آمریکایی همه مقدرات کشور را در دست گرفته بودند و برای مملکت تصمیم می گرفتند و خیانت ها می کردند و به نوعی همه کاره در دوران پهلوی بودند.

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: این در حالی بود که حضرت امام (ره) به خداوندایمان داشتند و ملت ایران نیز برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم نخبگان در انتخابات مجلس

نقش مهم نخبگان در انتخابات مجلس