مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-26اقتصادي

احتمال ادامه روند تزریق گوشت به بازار تا عید/ قیمت ها متعادل شده است


رییس اتحادیه گوشت گوسفندی ضمن اشاره به اینکه تزریق گوشت به بازار موجب تعادل در بازار خواهد شد، در مورد وضعیت قیمت گوشت، توضیح داد: در چند روز اخیر قیمت گوشت با نوساناتی همراه بوده است.

- رییس اتحادیه گوشت گوسفندی ضمن اشاره به اینکه تزریق گوشت به بازار موجب تعادل در بازار خواهد شد، در مورد وضعیت قیمت گوشت، توضیح داد: در چند روز اخیر قیمت گوشت با نوساناتی همراه بوده است.

علی اصغر ملکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در چند روز اخیر قیمت گوشت 10 تا 15 هزار تومان افزایش یافته است، گفت: علت این افزایش قیمت کاهش عرضه و گرانی دام در شهرستان ها بوده است.

وی ادامه داد: دام تهران از استان های دیگر تامین می شود و در نتیجه هر تغییر قیمتی در شهرستان ها بر روی قیمت گوشت در تهران نیز اثر می گذارد.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد: در چند سال گذشته دام های مولد زیادی را به علت گرانی نهاده از دست داده ایم و دامداران دام هایشان را روانه کشتارگاه کرده اند.

از طرف دیگر امسال تا حدی بارش و رویش در غرب کشور خوب بوده و دامداران نهاده ذخیره کرده اند و دامدارانی که توانسته اند دام هایشان را نگه دارند قصد دارند آنها را در بازار بهتری عرضه کنند.

به گفته وی در حال حاضر قیمت شقه گوسفندی به کیلویی 470 تا 475 هزار تومان رسیده و قیمت آلایش گوسفندی از جمله دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ادامه روند تزریق گوشت به بازار تا عید/ قیمت ها متعادل شده است

احتمال ادامه روند تزریق گوشت به بازار تا عید/ قیمت ها متعادل شده است