مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-06فرهنگي

انتشار یکی از رمان های برتر عاشقانه دنیا


«جویندگان صدف» نوشته رُزاموند پیچلر با ترجمه زهره مهرنیا منتشر شد - جویندگان صدف نوشته رُزاموند پیچلر با ترجمه زهره مهرنیا منتشر شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رمان در 668 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 360 هزار تومان در نشر نقش جهان منتشر شده است.

در معرفی این رمان می خوانیم: رُزاموند پیلچر (2019-1924) نویسنده شهیر بریتانیایی از سال 1949 تا زمان بازنشستگی اش در سال 2000، بیش از 60 میلیون نسخه از رمان هایش در سراسر جهان به فروش رفت - تنها 10 میلیون نسخه از جویندگان صدف ؛ رمانی که در سال 1988 به مدت پنجاه هفته متوالی شماره نخستِ پرفروش های نیویورک تایمز بود، به بیش از چهل زبان ترجمه شد و ترجمه آلمانی آن به فهرست صد کتاب برتر خوانندگان آلمانی راه یافت؛ همچنین در فهرست پنجاه کتاب معاصر مهمی که هر زن باید بخواند، قرار گرفت.

این کتاب در فهرست کتاب های بزرگ بی بی سی در سال 2003، شماره پنجاه را به خود اختصاص داد و در فهرست صد رمان برتر عاشقانه دنیا به انتخاب گودریدز، شماره پنجاه وشش را.

رُزاموند پیلچر در طول حیاتش آثار بسیاری خلق کرد که مهم ترین آن ها عبارت است از: سپتامبر ، انقلاب زمستانی ، آویشن کوهی وحشی و بازگشت به خانه .

از پیلچر به عنوان نویسنده ای پیشرو یاد می شود؛ او نخستین کسی بود که حماسه های خانوادگی را گسترش داد، دست به آفرینش خانه هایی پررمزورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یکی از رمان های برتر عاشقانه دنیا

انتشار یکی از رمان های برتر عاشقانه دنیا