مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-28اقتصادي

3 شهرک صنعتی آباده آماده جذب سرمایه گذار هستند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه در یک سال اخیر افزون بر 125میلیارد ریال در پروژه های زیرساختی شهرک های صنعتی آباده هزینه شده است، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه در یک سال اخیر افزون بر 125میلیارد ریال در پروژه های زیرساختی شهرک های صنعتی آباده هزینه شده است، از آمادگی 3 شهرک این شهرستان برای جذب سرمایه گذار خبر داد.

سیدمصطفی هاشمی امروز، 7 آذرماه پس از بازدید شهرک های صنعتی آباده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی آباده افزود: در این شهرستان شهرک های صنعتی آباده و ایزدخواست و ناحیه سورمق به فعالیت می پردازد و تمام تلاش ما تکمیل زیرساخت ها در این شهرک های صنعتی است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده یکی از شهرک های صنعتی فعال استان است که از وضعیت زیرساختی مطلوبی نیز برخوردار است، گفت: این شهرک صنعتی که در حال حاضر 122 قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در آن منعقد شده، قطب صنعتی شمال فارس محسوب می شود و توانسته بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار فراهم کند.

هاشمی با تصریح اینکه در یک سال اخیر پروژه های زیرسازی، جدول و آسفالت بخشی از فاز دوم و جاده دسترس بین فاز اول و دوم با اعتبار 55 میلیارد ریال و ارتقای تصفیه خانه فاضلاب با 12 میلیارد ریال در شهرک صنعتی آباده اجرایی شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهرک صنعتی آباده آماده جذب سرمایه گذار هستند

3 شهرک صنعتی آباده آماده جذب سرمایه گذار هستند