مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-26فناوري

دکل های تلفن همراه چه تاثیری بر سلامت انسان دارند؟


به گفته مدیر مخابرات منطقه لرستان، دکل های مخابراتی برای سلامتی مردم مضر نیست.

این در حالی اس که یکی از چالش های پیش روی مخابرات استان تصور برخی از شهروندان مبنی بر مضر بودن تشعشعات دکل های تلفن همراه است، - خبرگزاری فارس لرستان، ممانعت شهروندان در خصوص ضرر دکل های مخابراتی باعث شده کار نصب دکل های مخابراتی و در ادامه توسعه تکنولوژی در استان با کندی و در مواردی با چالش مواجه شود.

برخی شهروندان از بیم اینکه دکل های نفتی سلامتی شان را تهدید می کند، در مواردی اجازه نصب را در محل زندگی شان نمی دهد و این امر به عنوان یک چالش جدی پیش روی شرکت مخابرات منطقه لرستان در بحث خدمت رسانی مطرح است.

ممانعت مردم از نصب دکل های تلفن های همراه در حالی که برخی شهروندان از مضر بودن دکل های مخابراتی برای سلامتی خود نگران هستند، اما به گفته مدیر مخابرات منطقه لرستان، دکل های مخابراتی هیچ ضرری برای سلامتی آنها ندارد.

او با اشاره به اینکه عدم همکاری مردم در نصب دکل های مخابراتی یکی از چالش های مخابرات است، می گوید: نکته ای که به ویژه در حوزه توسعه سایت های تلفن همراه ذهن مردم را مشغول کرده است، ضرر سایت های تلفن همراه است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان تاکید می کند: طبق اسناد رسمی سازمان انرژی اتمی، وزارت بهداشت و ارتباطات سایت های تلفن همراه مشکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکل های تلفن همراه چه تاثیری بر سلامت انسان دارند؟

دکل های تلفن همراه چه تاثیری بر سلامت انسان دارند؟