مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-19اقتصادي

خودکفایی 100 درصدی در زمینه کاتالیست تا پایان دولت سیزدهم


معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با بیان اینکه هم اکنون تقریباً در زمینه کاتالیست به خودکفایی رسیده ایم، گفت: تا پایان دولت سیزدهم این کار به طور 100 درصد انجام می شود.

- معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با بیان اینکه هم اکنون تقریباً در زمینه کاتالیست به خودکفایی رسیده ایم، گفت: تا پایان دولت سیزدهم این کار به طور 100 درصد انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحیدرضا زیدی فرد امروز در مراسم افتتاح دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت با بیان اینکه استفاده از فناوری و نوآوری باید اولویت صنعت نفت باشد، اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق در نخستین همایش پتروتِک با موافقت وزیر نفت تصمیم گرفتیم این رویداد به صورت سالانه برگزار شود.

وی با بیان اینکه تلاش شبکه دانش بنیان کشور تبدیل ایده به محصول است، تصریح کرد: می توانیم از ظرفیت این شبکه برای موفقیت فعالیت های صنعت نفت استفاده کنیم.

توسعه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مجموعه های فناور و نوآور دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است، حمایت از شرکت های دانش بنیان و ساخت بار اول اولویت وزارت نفت است، به طوری که برای سال دوم نیز مقام اول را در استفاده و حمایت از شرکت های دانش بنیان در میان سایر دستگاه ها به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 100 درصدی در زمینه کاتالیست تا پایان دولت سیزدهم

خودکفایی 100 درصدی در زمینه کاتالیست تا پایان دولت سیزدهم