مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-11سياسي

بزرگترین مسئله زن موضوع هویت است


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه مسائل زنان در نظام باورها و تقوا مشکل داریم و اگر در مسیر حق حرکت کنیم تمامی مسائل حل خواهد شد، چرا که بزرگترین مسئله زن موضوع هویت است نه مسائل زنان که به حضور در اجتماع یا خانه ختم می شود.

- ایسنا/قزوین مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه مسائل زنان در نظام باورها و تقوا مشکل داریم و اگر در مسیر حق حرکت کنیم تمامی مسائل حل خواهد شد، چرا که بزرگترین مسئله زن موضوع هویت است نه مسائل زنان که به حضور در اجتماع یا خانه ختم می شود.

  عاطفه خادمی در نشستی با عنوان جایگاه مطالبه گری زن در جامعه که امروز، 20 آذر در دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته با اتفاقاتی که رقم خورد، در فضای کشور شاهد شکل گرفتن دغدغه مندی در حوزه زنان هستیم اما این دغدغه مندی آنطور که باید اتفاق نیفتاده است؛ باور دارم و پیش از این نیز این مطلب را بیان کرده ام اگر از سر باورمندی به مسئله زنان نپردازیم از سر ناچاری به این موضوع خواهیم پرداخت که هم اکنون نیز شاهد چنین وضعیتی هستیم.

وی افزود: توجه به مسائل زنان، با آن باوری که باید از گذشته شکل می گرفت، انجام نشده است و پرداخت ناچاری نه تنها آورده ای نخواهد داشت بلکه تحول در حوزه مسئله زن نیز رقم نخواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مسئله زن موضوع هویت است

بزرگترین مسئله زن موضوع هویت است