مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-20سياسي

نوروزی: دولت به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام است


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاهش قابل ملاحظه کسری تراز عملیاتی، مبارزه با فرار مالیاتی و تحکیم بنیان خانواده از نقاط قوت لایحه بودجه سال 1403 است.

- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاهش قابل ملاحظه کسری تراز عملیاتی، مبارزه با فرار مالیاتی و تحکیم بنیان خانواده از نقاط قوت لایحه بودجه سال 1403 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه لایحه اصلاحی بودجه سال 1403 بیان کرد: این بود که براساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طراحی شده و شاهد کاهش قابل ملاحظه کسری تراز عملیاتی هستیم از سوی دیگر امروز دغدغه کل کشور ایجاد اشتغال است در این لایحه علاوه بر منابع بانکی، منابع صندوق کارآفرینی امید نیز برای اشتغالزایی پیش بینی شده است بنده نیز با افزایش یک درصدی مالیات موافق نیستم چرا که مردم را دچار مشکل می کند.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان دغدغه مجلس شورای اسلامی بود.

وی در ادامه اظهار کرد: باید قدرت خرید کارمندان، بازنشستگان و کارکنان دولت بالا آورده شود یکی از دغدغه های همیشگی ما بحث خودکفایی به ویژه در حوزه گندم بود خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: دولت به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام است

نوروزی: دولت به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام است