مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-11سياسي

ضرورت توسعه روابط اقتصادی ایران و قطر همتراز با روابط سیاسی


وزیر نیرو تاکید کرد که ضرورت دارد روابط اقتصادی ایران و قطر همتراز با روابط سیاسی دو کشور که در بهترین حالت قرار دارد، توسعه یابد.

- وزیر نیرو تاکید کرد که ضرورت دارد روابط اقتصادی ایران و قطر همتراز با روابط سیاسی دو کشور که در بهترین حالت قرار دارد، توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در توسعه روابط دوستانه با کشورهای همسایه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای همسایه را در دستور کار قرار داده و در طول 2 سال اخیر که دولت رییسی مستقر شده است، شاهد توسعه و تعمیق روابط دوستانه با همه کشورهای همسایه هستیم که این به عنوان یک استراتژی مهم و راهبردی جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بین ایران و قطر حسن همجواری برقرار است و شرایط سیاسی میان دو کشور در بهترین حالت قرار دارد، انتظار این است که روابط اقتصادی میان دو کشور نیز همتراز با روابط سیاسی توسعه یابد.

رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر ضمن تشکر از مسئولان نهمین کمیسیون همکاری های مشترک، بیان کرد: در این دور از کمیسیون مشترک توافقات خوب و امیدوار کننده ای در چهار کمیته تجارت، فرهنگی اجتماعی و زیرساخت حاصل شد که امیدواریم با عملیاتی شدن این توافقات شاهد آثار مثبت آن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه روابط اقتصادی ایران و قطر همتراز با روابط سیاسی

ضرورت توسعه روابط اقتصادی ایران و قطر همتراز با روابط سیاسی