مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-13اقتصادي

بنزین قاچاق در ساری به مقصد نرسید


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از توقیف یک دستگاه وانت مزدا با 1140 لیتر بنزین قاچاق توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در شهرستان ساری خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از توقیف یک دستگاه وانت مزدا با 1140 لیتر بنزین قاچاق توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی گزارش واصله در شهرستان ساری، در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، داخل یکی از جایگاه های عرضه سوخت به یک دستگاه مزدا وانت که حامل تانکرهای حاوی بنزین بوده مشکوک، که قصد حرکت داشته آن را متوقف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده، مقدار1140 لیتر بنزین قاچاق و فاقد هرگونه مدرک قانونی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: فرد متخلف، دستگیر و در تحقیقات پلیسی به فروش به صورت آزاد بنزین ها اعتراف کرد که پرونده در این خصوص تشکیل شد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به معرفی فرد متخلف به مراجع قضایی، با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور، از شهروندان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین قاچاق در ساری به مقصد نرسید

بنزین قاچاق در ساری به مقصد نرسید