مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-29سياسي

شهدا در متن زندگی مردم کردستان هستند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شهدا در متن زندگی مردم هستند و نمود آن هنگام استقبال و تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستات که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: شان کسانی که پای کلمه الله بزل جان و جسم کردند بسیار ارزشمند است و ما نسبت به آنها غافل و بی توجه هستیم.

وی با بیان اینکه امروز ما شهدا را به خاک می سپاریم نه به یاد، گفت: اولین مصوبه جلسه شورای حفظ آثار و نشر دفاع مقدس این باشد که خود مدیران کل باید در جلسات حضور پیدا کنند و در غیراین صورت تخلف محسوب شود.

وی تصریح کرد: هیچ جلسه واجب و مهمی در سطح استان اولاتر از جلسه ای که مربوط به شهداست نیست مسوولان باید دلیل موجه و قانع کننده از عدم حضور در این جلسه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: وصیت نامه شهید سلیمانی که به دخترشون نوشتن را حتما مدیران و مسوولان باید بخوانند و خود را با آن فکر و مطلب نزدیک کنند.

رمضانی با بیان اینکه شیعه و سنی محبت به حضرت فاطمه را عمیقا در دل خود داریم و متصل به این کوثر بی نهایت هستیم، گفت: توجه به مناسبت شهادت حضرت زهرا از این جهت که ایشان منتسب مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در متن زندگی مردم کردستان هستند

شهدا در متن زندگی مردم کردستان هستند