مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-21اقتصادي

تجلیلی از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه


مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولین و فعالین اقتصادی استان برگزار و از صادرکنندگان برتر تجلیل شد.

- ایسنا/کرمانشاه مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولین و فعالین اقتصادی استان برگزار و از صادرکنندگان برتر تجلیل شد.

محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، امروز(30 آذر) در این مراسم که با حضور استاندار کرمانشاه، عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس، جمعی از مدیران و صادرکنندگان و فعالین اقتصادی استان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، با اعلام اینکه در هشت ماهه امسال یک میلیارد و 975 میلون دلار صادرات از مرزهای استان صئرت گرفته، گفت: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی 10 درصد و از نظر ارزش 12 درصد افزایش داشته است.

دارابی با اشاره به هدف گذاری انجام شده برای 2.

8 میلیارد دلار صادرات در استان طی سال جاری، افزود: پیش بینی ما است که بیش از این رقم و حدود سه میلیارد دلار صادرات داشته باشیم.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه براساس قانون برنامه هفتم توسعه صادرات غیرنفتی کشور باید سالانه 23 درصد افزایش یابد، عنوان کرد: در حوزه تجارت خارجی بازیگران زیادی نقش دارند و برای تحقق این هدف باید همه دستگاه های مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیلی از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه

تجلیلی از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه