مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-13سياسي

میزبانی ملایری ها از پیکر دو شهید گمنام


شهدای گمنام را که می آورند گویی، صدای بال فرشتگان می پیچد در فضای سرد و بی روح شهر، هیاهویی به پاست؛ کم کم پیر و جوان، زن و مرد، مسئول و رهگذر عادی، - ایسنا/همدان شهدای گمنام را که می آورند گویی، صدای بال فرشتگان می پیچد در فضای سرد و بی روح شهر، هیاهویی به پاست؛ کم کم پیر و جوان، زن و مرد، مسئول و رهگذر عادی، شانه به شانه هم، چشم دوخته به یک افق، همنوا و همگام جمع می شوند.

همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره(س) ملایر میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام مربوط به دوران دفاع مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر در این رابطه گفت: در آستانه شهادت و ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره(س) توفیق نصیب مردم شهرستان شهیدپرور ملایر شده است که میزبان قدوم مطهر کاروان شهدای گمنام باشند.

حسین فارسی در نشست برنامه ریزی مراسم استقبال از کاروان پیکرهای مطهر شهدای گمنام لاله های فاطمی، منتظران ظهور به ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای بهره مندی عموم مردم ملایر از فیض حضور شهدای گمنام اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به حضور پیکرهای گلگون شهدا، ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 24 آذر عموم مردم ملایر در میدان امام حسین(ع) به استقبال این کاروان می روند و مراسم تشییع شهدا از این میدان تا میدان حضرت امام خمینی(ره) برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ملایری ها از پیکر دو شهید گمنام

میزبانی ملایری ها از پیکر دو شهید گمنام