مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-03اقتصادي

طرح جهاد آبرسانی به کبوترخان رفسنجان افتتاح شد/ بهره مندی 5 هزار نفر از آب شرب سالم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان با حضور سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، - طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان با حضور سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این طرح جهاد آبرسانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه و شرکت آب وفاضلاب استان کرمان اجرا شده است.

حفر و تجهیز دو حلقه چاه و اجرای خطوط انتقال برق، خرید و اجرای 30 کیلومتر لوله سایز 315 و 250 پلی اتیلن و ساخت و احداث 31 باب حوضچه در قالب طرح مذکور انجام شده است.

با افتتاح این طرح، یک هزار و 382 خانوار شامل 5 هزار و 136 نفر از مزایای جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان بهره مند شده اند.

سردار محمدعلی نظری پس افتتاح این مراسم در مصاحبه ای گفت: این پروژه عظیم آبرسانی جزو پروژه های برتر کشور است که زحمات زیادی توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه و شرکت آب و فاضلاب انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهاد آبرسانی به کبوترخان رفسنجان افتتاح شد/ بهره مندی 5 هزار نفر از آب شرب سالم

طرح جهاد آبرسانی به کبوترخان رفسنجان افتتاح شد/ بهره مندی 5 هزار نفر از آب شرب سالم