مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-30سياسي

هزینه کرد انتخاباتی کاندیدا ها در سامانه شفافیت مالی رصد و کنترل خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،  به نقل از استانداری هرمزگان، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر پنجشنبه نهم آذر ماه در همایش فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان، - شاهچراغی گفت: سامانه شفافیت انتخاباتی آماده شده و بین شورای نگهبان، وزارت کشور و بانک مرکزی توافق شده است که دواطلبان شماره حسابی غیر تجاری را معرفی کنند که هزینه کرد های کاندیدا ها رصد و کنترل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،  به نقل از استانداری هرمزگان، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر پنجشنبه نهم آذر ماه در همایش فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان، اظهارداشت: بررسی ها و ادبیات سیاسی مردم و نخبگان  نشان می دهد که شرایط برای برگزاری انتخابات در کشور و استان مهیا است و اراده دولت و مردم در برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری است.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت جامعه، افزود: دشمن امسال نیز برای تمام ابعاد روشن کردن مجدد فتنه برنامه ریزی کرده بود و هر آنچه را لازم بود پای کار آورده بود، اما اراده مردم و تلاش دستگاه های مسئول موجب شد که با لطف خداوند متعال دسیسه دشمن خنثی شود.

معاون سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات امر مهمی است که تحقق آن نیاز به نقش آفرینی همه نخبگان جامعه و دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد انتخاباتی کاندیدا ها در سامانه شفافیت مالی رصد و کنترل خواهد شد

هزینه کرد انتخاباتی کاندیدا ها در سامانه شفافیت مالی رصد و کنترل خواهد شد