مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-07سياسي

اختصاص 178 میلیارد برای رفع مشکلات دستگاه قضا در اردبیل


در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان اردبیل، مبلغی بالغ بر 178 میلیارد تومان (ظرف مدت دو سال) تخصیص اعتبار صورت گرفت و همزمان با حضور هیئت عالی قضایی در استان اردبیل 50 نفر با بهره گیری از ارفاقات قانونی و کمک های خیرین از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری پایان سفر به استان اردبیل، ضمن قدردانی از اقدامات اخیر صورت گرفته توسط مجموعه قضایی این استان در راستای رضایت مندی و حل مشکلات مردم، اظهار کرد: در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان اردبیل، مبلغی بالغ بر 178 میلیارد تومان (ظرف مدت 2 سال) تخصیص اعتبار صورت گرفت.

رییس قوه قضاییه افزود: در سال جاری قرار بود که 175 کارمند و 34 قاضی به مجموعه دادگستری و واحدهای قضایی استان اردبیل اضافه شود که که بخش قابل توجهی از این تزریق نیرو انجام شده و مابقی نیز تا قبل از پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی گفت: همزمان با حضور هیئت عالی قضایی در استان اردبیل 50 نفر با بهره گیری از ارفاقات قانونی و کمک های خیرین از زندان آزاد شدند.

رییس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به حدنگاری صددرصدی اراضی ملی استان اردبیل، گفت: در جلسه شورای قضایی استان که در حضور استاندار و مقامات قضایی اردبیل و همچنین تعدادی از اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 178 میلیارد برای رفع مشکلات دستگاه قضا در اردبیل

اختصاص 178 میلیارد برای رفع مشکلات دستگاه قضا در اردبیل