مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-02بين الملل

وال استریت ژورنال: اینستاگرام در محافظت از کودکان شکست خورده است


طبق یافته های گزارش وال استریت ژورنال، برنامه های متا همچنان در حال تبلیغ محتوای آزار کودکان هستند و این شرکت نتوانسته کاری انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، گزارش جدیدی در وال استریت ژورنال نشان می دهد که متا در جلوگیری افرادی که از پلتفرم این شرکت برای تبلیغ محتوای کودک آزاری استفاده می کنند، شکست خورده و به نمونه های نگران کننده متعددی از استثمار کودکان در فیسبوک و اینستاگرام اشاره می کند.

این گزارش که در شرایطی منتشر شده است که متا با فشار مجددی بر سر مدیریت ایمنی کودکان مواجه است، نظارت های جدید اتحادیه اروپا را برانگیخته است.

وال استریت ژورنال در این گزارش به آزمایش هایی که با مرکز کانادایی حمایت از کودکان انجام داده اشاره کرده و می گوید توصیه های متا می تواند گروه های فیس بوک، هشتگ های اینستاگرام و سایر حساب هایی را که برای تبلیغ و اشتراک گذاری مطالب استثمار کودکان استفاده می شوند، پیشنهاد کند.

طبق آزمایش های آنها، متا در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مربوط به چنین محتوایی کند بود و الگوریتم های خودش اغلب ارتباط افراد با محتوای سوءاستفاده کننده و سایر علاقه مندان به آن را آسان تر می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: اینستاگرام در محافظت از کودکان شکست خورده است

وال استریت ژورنال: اینستاگرام در محافظت از کودکان شکست خورده است