مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-22اقتصادي

آرامش بازار نفت در آستانه آتش بس جنگ غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با گذشت حدود چهل روز از درگیری میان حماس و اسراییل، بازار جهانی نفت هنوز واکنش قابل توجهی نسبت به این موضوع نداشته و پس از افزایش قیمتی که با حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی رخ داد، - با وجود حمله رژیم صهیونیستی به غزه، قیمت نفت طی هفته گذشته به کمترین میزان خود در 4 ماه گذشته کاهش یافت که این مسئله نشانگر روابط خوب آمریکا و عربستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با گذشت حدود چهل روز از درگیری میان حماس و اسراییل، بازار جهانی نفت هنوز واکنش قابل توجهی نسبت به این موضوع نداشته و پس از افزایش قیمتی که با حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی رخ داد، شوک دیگری به این بازار وارد نشد.

با روندی که کشور های صادرکننده نفت خاورمیانه در یک ماه گذشته پیش گرفته اند، مشخص شده که هیچ یک از آن ها تصمیم ندارند از انرژی به عنوان اهرم فشار برای کاهش درگیری ها و پایان جنگ بهره ببرند.

همکاری و هماهنگی بین اعراب تولید کننده نفت به ویژه عربستان و آمریکا در 2 سال گذشته به منظور تلاش برای جلوگیری از شوک های بسیار قوی بوده است.

قیمت نفت خام برنت در هر بشکه، صبح روز چهارشنبه 22 نوامبر با 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش بازار نفت در آستانه آتش بس جنگ غزه

آرامش بازار نفت در آستانه آتش بس جنگ غزه