مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-10سياسي

حمایت دانش آموزان از غزه نشان دهنده مسئولیت پذیری آن ها است


استاندار خوزستان با بیان اینکه دشمنان ما و اهل دنیا می خواهند کاری کنند که با احساسات و نشان دادن ضعف در مقابل آن ها به مسیری برویم که مورد قبول ائمه نیست و آن هم مسیر تبعیت از انسان های ضعیف است، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه دشمنان ما و اهل دنیا می خواهند کاری کنند که با احساسات و نشان دادن ضعف در مقابل آن ها به مسیری برویم که مورد قبول ائمه نیست و آن هم مسیر تبعیت از انسان های ضعیف است، گفت: قدرت در اختیار عالمان ما و دختران ما است که امروز کرسی های دانشگاه ها را در دست دارند و نظریه پرداز علمی و پزشکانی هستند که دنیا به تحقیقات آن ها افتخار می کند.

علی اکبر حسینی محراب در تجمع دختران فاطمی که امروز (19 آذرماه) در حمایت از کودکان غزه در مصلای اهواز برگزار شد، اظهارکرد: امروز دانش آموزان خوزستانی جمع شده اند تا همراهی و حمایت خود را از دانش آموزان غزه اعلام کنند و بگویند که در کنار آن ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به تعبیر استاد مطهری، اگر امام حسین(ع) اکنون در صحنه بودند، امروز عاشورا و سرزمین کربلا فلسطین بود.

شما دانش آموزان در حال جهاد با یزید زمان و بیان هیهات من الظله هستید که شعار محور شهدای کربلا در مبارزه با یزید در آن زمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانش آموزان از غزه نشان دهنده مسئولیت پذیری آن ها است

حمایت دانش آموزان از غزه نشان دهنده مسئولیت پذیری آن ها است