مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-10دانش

اختتامیه هفته پژوهش در البرز برگزار شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی البرز با بیان اینکه علوم انسانی می تواند ضامن امنیت، رفاه و پیشرفت همه جانبه کشور باشد، اضافه کرد: امسال چند آیتم به بخش های جشنواره هفته پژوهش البرز اضافه شده که از میان آنها می توان به بانوان کارآفرین، - ایسنا/البرز رییس دانشگاه آزاد اسلامی البرز با بیان اینکه علوم انسانی می تواند ضامن امنیت، رفاه و پیشرفت همه جانبه کشور باشد، اضافه کرد: امسال چند آیتم به بخش های جشنواره هفته پژوهش البرز اضافه شده که از میان آنها می توان به بانوان کارآفرین، دانشجویان نخبه و کشاورزان برتر اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کلانتری خلیل آباد روز یکشنبه 19 آذرماه در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره امسال در چهار بخش تجلیل از پژوهشگران، فناوران برتر، دانش آموزان و فرهنگیان برتر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پژوهش در مقایسه با سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است، افزود: سال گذشته 14 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امسال به 28 هزار و 760 اثر رسید.

وی با بیان اینکه این آثار در هفت گروه علمی تقسیم بندی شدند، ابراز کرد: از مجموع آثار دریافتی هفت درصد مربوط به حوزه پژوهش و فناوری بوده، 29 درصد به بخش دانش آموزی، دو درصد نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه هفته پژوهش در البرز برگزار شد

اختتامیه هفته پژوهش در البرز برگزار شد