مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-06سياسي

دادستان تهران: 958 زندانی از انواع نهاد های ارفاقی استفاده کردند


در هشت ماه اخیر، تعداد 958 زندانی از انواع نهاد های ارفاقی استفاده کرده اند که این میزان نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی صالحی دادستان تهران در نهمین جلسه کاهش جمعیت کیفری دادستانی تهران، اظهار کرد: در آبان سال 1402، پس از طرح درخواست زندانیان در شورای طبقه بندی زندان و احصاء محکومان واجد شرایط و همچنین انجام بررسی های لازم از سوی دادستانی تهران و طی تشریفات قانونی، هفتاد نفر از محکومان مالی و دارای رد مال از زندان آزاد شدند.

وی گفت: همچنین پرونده 198 زندانی جهت آزادی تحت نظارت سامانه های الکترونیک (پابند الکترونیکی) و تعداد 12 مددجو نیز برای امتیاز تقلیل و تخفیف مجازات به دادگاه ارسال شده است.

دادستان تهران بیان کرد: در آبان ماه نیز تعداد 185 نفر از قضات دادسرا ضمن بازدید از زندان های استان تهران، با تعداد سه هزار و 271 نفر از زندانیان ملاقات حضوری داشته اند که این آمار نیز نسبت به مهرماه سال جاری، رشد 7.

5 درصدی داشته است.

به گفته صالحی در آبان سال جاری، برگزاری جلسات دادرسی الکترونیک با رشد 2 درصدی، به 90 درصد رسیده است.

دادستان تهران اضافه کرد: در این مدت همچنین هفتاد نفر از زندانیان محکوم مالی و دارای رد مال و دیه با تلاش های شورای حل اختلاف مستقر در زندان و دادیاران ناظر و مددکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران: 958 زندانی از انواع نهاد های ارفاقی استفاده کردند

دادستان تهران: 958 زندانی از انواع نهاد های ارفاقی استفاده کردند