مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 00:452023-12-12سياسي

با جوانان کارها دشوار نیست/ تولد امید از پنجره ایمان


اعتماد به جوانان و ایمان به هدفی بزرگ همچون تعالی و پیشرفت استانی آباد، بستری بود که جوانه های امید را بارور کرد تا «آوا» رمز همدلی و همبستگی جبهه رسانه انقلاب در «یلدای خدمت» دولت در گلستان شود.

- ایسنا/گلستان اعتماد به جوانان و ایمان به هدفی بزرگ همچون تعالی و پیشرفت استانی آباد، بستری بود که جوانه های امید را بارور کرد تا آوا رمز همدلی و همبستگی جبهه رسانه انقلاب در یلدای خدمت دولت در گلستان شود.

شاید در روزهایی که کاریکاتورهای چسبیدن مدیران به میزها در رسانه ها با طعنه و کنایه دست به دست می چرخد شنیدن اینکه در شمال شرق ایران پهناور و در گلستان سرفراز، این جمله تیتر یک رسانه هاست که میانگین سن مدیران استان 10 سال کاهش یافت برای همگان تعجب برانگیز بوده و آرایش لب و دهن و ابروان مخاطبانِ این جمله نشان از حیرت و شاید هم تردید باشد؛ تردیدی که ریشه های امید را برای جوانان برومند این سرزمین سالهاست کمرنگ و کمرنگ تر کرده و می رفت تا امید درخشش و شکوفایی را برای آن ها بخشکاند.

اما این تنها یک جمله نیست و یک حقیقت تحقق یافته در نگارستان ایران است، جوان شدن مدیران با همه چالش ها و حواشی اش نشان داده پویایی، تحرک، شادابی و چابکی را برای سیستم اداری به ارمغان آورده است، نکته اما اینجاست که مقصود نگارنده از متن امروز این نیست ولی ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جوانان کارها دشوار نیست/ تولد امید از پنجره ایمان

با جوانان کارها دشوار نیست/ تولد امید از پنجره ایمان