مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-20اقتصادي

تشدید بازرسی و نظارت ها بر بازار و تامین کالا های اساسی برای شب یلدا


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام کالا های اساسی به وفور در بازار استان موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز میرزایی با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای شب یلدا در استان، گفت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام کالا های اساسی به وفور در بازار موجود است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عرضه مرغ گرم در روزهای آینده در سطح استان، افزود: روزانه بین شصت تا هفتاد تن مرغ گرم در بازار استان توزیع میگردد که برنامه ریزی شده علاوه بر این مقدار پنجاه تن مرغ مازاد در سطح بازار استان تزریق گردد و حتی در صورتی که بازار نیاز بیشتری به مرغ گرم داشته باشد این ظرفیت وجود دارد و مشکلی در تامین مرغ گرم نداریم.

وی تصریح کرد: با هدف کنترل قیمت ها در استان برای تامین و توزیع کالاهای پر مصرف و مورد نیاز جامعه برای شب یلدا برنامه ریزی شده بیش از 150 تن برنج تنظیم بازار و 116 تن شکر در بازار سطح استان توزیع شود.

میرزایی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی ها بر بازار شب یلدا در سطح استان، گفت: گشت هایی مشترک با همکاری بسیج اصناف، اداره کل تعزیزات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی و نظارت ها بر بازار و تامین کالا های اساسی برای شب یلدا

تشدید بازرسی و نظارت ها بر بازار و تامین کالا های اساسی برای شب یلدا