مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-13سياسي

مجمع تشخیص لایحه اصلاحی عفاف و حجاب را تایید کرد


هیات عالی نظارت مصوبه اصلاحی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مغایر با سیاست های کلی نظام ندانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیت عالی نظارت در بررسی پیشین این لایحه، پنج ابهام و مغایرت را با سیاست های کلی نظام اعلام کرده بود و مجلس با انجام اصلاحاتی در مصوبات خود، ایرادات را برطرف نمود.

در این جلسه که به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر و با حضور اعضا هیات عالی نظارت و نمایندگان روسای سه قوه و نمایندگانی از دستگاه های ذیربط تشکیل شد، مصوبات جدید مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا، گزارش کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اصلاحات مجلس شورای اسلامی در رفع مغایرت های اعلامی هیات عالی بیان شد.

در ادامه اعضای هیات عالی نظارت، اصلاحات مجلس در بند 3 ماده 13 (در خصوص اعمال محرومیت ها برای مدیران شرکت هایی که بد پوششی یا کشف حجاب را ترویج می نمایند)، ماده 32 (التزام عملی به عفاف و حجاب در محیط کار و انظار عمومی)، ماده 41 (عدم همکاری دستگاه هایی از جمله صدا و سیما با افراد دارای شهرت و تاثیرگذار که دارای پرونده در حال بررسی یا محکومیت قضایی پرداخته)، ماده 47( بد پوششی مردان در معابر عمومی) و همچنین ذیل ماده 57 (مجازات توهین و تقابل کنندگان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع تشخیص لایحه اصلاحی عفاف و حجاب را تایید کرد

مجمع تشخیص لایحه اصلاحی عفاف و حجاب را تایید کرد