مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-05اقتصادي

صادرات 32 نوع محصول از پتروشیمی های استان بوشهر


معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در حال حاضر 32 نوع محصول از پتروشیمی های استان بوشهر صادر می شوند و امسال حدود 13 میلیارد دلار درآمد ارزی از این طریق حاصل خواهد شد.

- ایسنا/بوشهر معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در حال حاضر 32 نوع محصول از پتروشیمی های استان بوشهر صادر می شوند و امسال حدود 13 میلیارد دلار درآمد ارزی از این طریق حاصل خواهد شد.

علی باستین در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی استان گفت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این منطقه هستیم.

وی افزود: اجرای طرح های صنایع پایین دستی پتروشیمی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این ارتباط از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون 23 مجتمع پتروشیمی با تولید 51 نوع محصول در استان بوشهر فعال و در مدار هستند و سالانه میلیون ها تن انواع محصول در این میدان تولید می شود.

باستین یادآور شد: اکنون 32 مجتمع پتروشیمی و صنایع وابسته با ظرفیت 33 میلیون تن در استان بوشهر در دست اجراست و تکمیل این واحدها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: بیش از 32 نوع محصول از پتروشیمی های استان بوشهر صادر می شود که امسال حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 32 نوع محصول از پتروشیمی های استان بوشهر

صادرات 32 نوع محصول از پتروشیمی های استان بوشهر