مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-17اقتصادي

قادری: کاهش اتکا به درآمدهای نفتی از نقاط قوت بودجه است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کاهش اتکای بودجه به درآمدهای نفتی و پیش بینی درآمدهای پایدار را از نقاط قوت لایحه بودجه 1403 دانست و گفت: دولت برای افزایش درآمدهای مالیاتی اطمینان خاطری ایجاد کند که نرخ مالیاتی اضافه نمی شود و همان پایه های قبلی بوده و .

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کاهش اتکای بودجه به درآمدهای نفتی و پیش بینی درآمدهای پایدار را از نقاط قوت لایحه بودجه 1403 دانست و گفت: دولت برای افزایش درآمدهای مالیاتی اطمینان خاطری ایجاد کند که نرخ مالیاتی اضافه نمی شود و همان پایه های قبلی بوده و تمرکز روی جلوگیری از فرارهای مالیاتی است.

جعفر قادری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مخالفت مجلس با کلیات لایحه بودجه 1403 گفت: در زمان بررسی کلیات لایحه بودجه، تناقضی در استدلال مخالفان وجود داشت.

وی با بیان اینکه درآمدهای دولت محدود به نفت، مالیات، و مولدسازی انتشار اوراق است، گفت: مخالفان معتقد بودند رشد 50 درصد مالیات بالاست اما درآمدهای نفتی منطقی است.

بعد در بحث مولدسازی اعتراف داشتند که بیشتر از این امکان تحقق ندارد.

از طرفی دولت میزان انتشار اوراق را 36 درصد اضافه کرده است؛ وقتی این موارد نباشد دولت چطور می خواهد هزینه ها را جبران کند؟ این نماینده مجلس بیان کرد: به نظر می رسد برخی از دیدگاه ها تحت تاثیر فضای انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: کاهش اتکا به درآمدهای نفتی از نقاط قوت بودجه است

قادری: کاهش اتکا به درآمدهای نفتی از نقاط قوت بودجه است