مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-06بين الملل

برنامه پزشکان انگلیسی برای اجرای طولانی ترین اعتصاب


پزشکان انگلیسی که به درآمد خود معترض هستند اعلام کردند در پی شکست مذاکرات اتحادیه آنها با دولت، طولانی ترین اعتصاب از زمان شکل گیری سرویس ملی سلامت انگلیس را به اجرا خواهند گذاشت.

- پزشکان انگلیسی که به درآمد خود معترض هستند اعلام کردند در پی شکست مذاکرات اتحادیه آنها با دولت، طولانی ترین اعتصاب از زمان شکل گیری سرویس ملی سلامت انگلیس را به اجرا خواهند گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام های دولت انگلیس و نمایندگان انجمن پزشکی بریتانیا ، یکی از اتحادیه هایی که پزشکان انگلیسی را نمایندگی می کند، پنج هفته مذاکرات را در تلاش برای حل وفصل اختلاف بر سر حقوق دریافتی پزشکان برگزار کردند.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن ، این اتحادیه پزشکان بریتانیایی در نهایت به این موضوع معترض شد که وزارت بهداست و مددکاری اجتماعی انگلیس از ارائه یک پیشنهاد مناسب برای افزایش حقوق پزشکان برای آنکه آنها به اعتصاب خود پایان دهند، سر باز زده است.

این اتحادیه تصریح داشت، در نتیجه این تحول، کمیته پزشکان عمومی در این اتحادیه یک رای گیری را بر سر برنامه اجرای اعتصابهای جدید در ماه های دسامبر و ژانویه آتی برگزار کرد.

به موجب این برنامه، پزشکان عمومی در انگلیس از ساعت هفت صبح روز 20 دسامبر تا ساعت هفت صبح روز 23 دسامبر 2023 و همچنین از ساعت هفت صبح روز سوم ژانوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پزشکان انگلیسی برای اجرای طولانی ترین اعتصاب

برنامه پزشکان انگلیسی برای اجرای طولانی ترین اعتصاب