مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-05سياسي

دشمن از دهه 90 جنبش های زن پایه را در ایران شروع کرده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دشمن از دهه 90 به بعد جنبش های زن پایه را در ایران شروع کرد که در سال 97 ابتدای ورود زنان به مباحث امنیتی و خیابانی کلید خورد و در سال 1401 به جنبش زن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نشست هم اندیشی بصیرتی با موضوع استکبارستیزی و نقش زنان در جبهه مقاومت به همت دفتر هم اندیشی اساتید کردستان و امور زنان و خانواده و همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، صبح امروز به صورت استانی (حضوری و مجازی) و با حضور چشمگیر اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این نشست به نقش بی بدیل زنان از صدر اسلام در شکل گیری و پیروزی انقلاب بزرگ پیامبر اکرم(ص) از جمله ام المومنین خدیجه کبری(س) تا حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان کوثر و خیر کثیر پرداخت.

مهدی رمضانی به مصداق های عینی در زمان حال و مقاومت زنان در جبهه مقاومت و ایثار و ازخودگذشتگی آنها در این صحنه ها اشاره کرد و افزود: دشمن در دهه های اخیر با برنامه ریزی دقیق، به شدت در حوزه زن متمرکز شده است و زن ایرانی را رصد می کند.

وی با بیان این نکته که دشمن از دهه 90 به بعد جنبش های زن پایه را در ایران شروع کرده است، ادامه داد: در سال 97 ابتدای ورود زنان به مباحث امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از دهه 90 جنبش های زن پایه را در ایران شروع کرده است

دشمن از دهه 90 جنبش های زن پایه را در ایران شروع کرده است