مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-06دانش

نهادهای مختلف برای حل مشکلات خود از ظرفیت دانشگاه استفاده کنند


رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: من از تمام شرکت ها و سازمان ها می خواهم مسائل خود را در قالب طرح ‎های پژوهشی به دانشگاه بیاورند تا اساتید و دانشجویان ظرفیت علمی خود را صرف کار بر روی این طرح ها کنند و محصول یا خدمتی برای حل مسائل ارائه دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: من از تمام شرکت ها و سازمان ها می خواهم مسائل خود را در قالب طرح ‎های پژوهشی به دانشگاه بیاورند تا اساتید و دانشجویان ظرفیت علمی خود را صرف کار بر روی این طرح ها کنند و محصول یا خدمتی برای حل مسائل ارائه دهند.

هادی مولودیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در طی سال های اخیر گام های ثمربخشی را در حوزه پژوهش برداشته است، اظهار کرد: ما افتخار می کنیم که سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی جزو دانشمندان دو درصد دنیا هستند و تعدادی از اساتید ما شرکت های دانش بنیانی را تاسیس کرده اند.

وی افزود: ما در چند ماه گذشته برای نخستین بار قراردادی را با پارک علم و فناوری خراسان منعقد کردیم که بر اساس آن قرار است مراکز فناوری اقتصاد دیجیتال در دانشگاه پیام نور مشهد مستقر شوند.

همچنین برای اولین بار مسابقات کشوری موت کورت را در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای مختلف برای حل مشکلات خود از ظرفیت دانشگاه استفاده کنند

نهادهای مختلف برای حل مشکلات خود از ظرفیت دانشگاه استفاده کنند