مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-01بين الملل

روسیه: کاستن از تنش ها در کره در گرو پایان فعالیت های نظامی تهاجمی آمریکا است


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد، برای کاستن تنش ها در شبه جزیره کره، آمریکا باید مواضع نظامی تهاجمی خود را کنار بگذارد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد، برای کاستن تنش ها در شبه جزیره کره، آمریکا باید مواضع نظامی تهاجمی خود را کنار بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه بیان داشت، کاستن از تنش ها در شبه جزیره کره مستلزم این است که آمریکا دست از مواضع نظامی تهاجمی خود برداشته و یک گفتگوی دوجانبه مبتنی بر احترام در میان همه طرف های دخیل در وضعیت این شبه جزیره به جریان بیندازد.

زاخارووا در واکنش به برنامه اخیر کره شمالی برای از سرگیری همه تدابیر نظامی معلق شده اش طبق توافق 19 دسامبر 2018 بین دو کره گفت: مسکو متقاعد شده که مسیر تنش زدایی در شبه جزیره کره در گرو این است که واشنگتن به فعالیت های نظامی تهاجمی خود پایان داده و یک گفتگوی دوجانبه مبتنی بر احترام را در میان همه طرف های دخیل در فرآیند حل و فصل وضعیت کره به جریان بیندازد؛ گفتگویی که باید همه منافع مشروع این طرف ها را در نظر بگیرد.

زاخارووا بیان داشت: تصمیم اخیر پیونگ یانگ برای از سرگیری همه تدابیر نظامی معلق شده طبق یک توافق بین دو کره پاسخی به اقدام سئول در معلق کردن بخشی از همین توافق به بهانه پرتاب ماهواره شناسایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: کاستن از تنش ها در کره در گرو پایان فعالیت های نظامی تهاجمی آمریکا است

روسیه: کاستن از تنش ها در کره در گرو پایان فعالیت های نظامی تهاجمی آمریکا است