مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-09اقتصادي

1800 متر از کانال ری-ورامین در قیامدشت ایمن سازی می شود


ورامین در دو طرف و در جمع 1800 متر با اعتبار 3 و نیم میلیارد تومان نیوجرسی بتنی نصب می شود و پس از آن کل مسیر کانال در محدوده شهر قیامدشت دارای ایمنی خواهد بود.

- حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با بیان اینکه حدود 8 کیلومتر از کانال انتقال آب ری-ورامین در محدوده و حریم شهر قیامدشت قرار دارد، اظهار کرد: مالک و بهره بردار کانال، شرکت آب منطقه ای تهران است که طی دو مرحله در سال های گذشته حدود یک و نیم کیلومتر از این کانال را در شهر قیامدشت سرپوشیده کرده و مابقی بدون حفاظ بوده است.

وی با اشاره به حادثه سقوط یک دختربچه 7 ساله به این کانال در روزهای گذشته، گفت: پس از این حادثه و در جلسه ای با حضور مسؤولان قضایی در بخشداری خاوران، مقرر شد مسافت داخل محدوده شهری توسط شهرداری ایمن سازی شود و با اینکه این کار وظیفه ذاتی شهرداری نیست، برای حفاظت از جان شهروندان پذیرفتیم.

شهردار قیامدشت ادامه داد: علاوه بر 735 متر محدوده شهری، 150 نیز در انتهای شهر احتمال مخاطره وجود داشت که آن هم اضافه شد و در کل حدود 900 متر از طول کانال در دو طرف و در جمع 1800 متر توسط شهرداری ایمن سازی می شود.

ترکاشوند عنوان کرد: با احتساب 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800 متر از کانال ری-ورامین در قیامدشت ایمن سازی می شود

1800 متر از کانال ری-ورامین در قیامدشت ایمن سازی می شود