مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-12سياسي

زارع: میزان وابستگی بودجه به منابع نفتی حدود 24 درصد کاهش یافته است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحیم زارع در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 1403، گفت: - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بیشترین رشد منابع بودجه به درآمد های مالیاتی و گمرکی بازمی گردد که حدود 40 درصد رشد یافته و میزان وابستگی بودجه به منابع نفتی حدود 24 درصد کاهش یافته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحیم زارع در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 1403، گفت: پس از اعلام وصول لایحه بودجه سال 1403 این لایحه جهت رسیدگی به کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 ارجاع شد.

وی ادامه داد: لایحه بودجه طی چهار جلسه رسمی با حضور وزرای ذیربط و مسئولان دستگاه های مربوطه به ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش ها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت روز گذشته اعضای کمیسیون تلفیق با اکثریت آرا کلیات لایحه بودجه را به تصویب رساند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 تصریح کرد: بودجه 1403 کل کشور به عنوان اولین بودجه ای است که بر اساس آیین نامه جدید به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و به عنوان اولین بودجه ای است که متناسب با برنامه هفتم توسعه تنظیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع: میزان وابستگی بودجه به منابع نفتی حدود 24 درصد کاهش یافته است

زارع: میزان وابستگی بودجه به منابع نفتی حدود 24 درصد کاهش یافته است