مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-28بين الملل

توصیه ائتلاف دولت قانون به «الحلبوسی»برای دوری از روند سیاسی عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یکی از اعضای ائتلاف دولت قانون گفت که محمد الحلبوسی رییس برکنار شده پارلمان عراق جایگاه خود را به عنوان یکی از رهبران ائتلاف اهل سنت عراق برای به عهده گرفتن منصب ریاست پارلمان .

- توصیه ائتلاف دولت قانون به الحلبوسی برای دوری از روند سیاسی عراق ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری المالکی از محمد الحلبوسی رییس سابق پارلمان عراق خواست با درک شرایط موجود از روند سیاسی این کشور فاصله بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یکی از اعضای ائتلاف دولت قانون گفت که محمد الحلبوسی رییس برکنار شده پارلمان عراق جایگاه خود را به عنوان یکی از رهبران ائتلاف اهل سنت عراق برای به عهده گرفتن منصب ریاست پارلمان از دست داده و بهتر است که برای مدتی از روند سیاسی این کشور فاصله بگیرد.

سعد المطلبی در ادامه گفتگو با المعلومه افزود: رهبری معنوی در میان ائتلاف اهل سنت عراق بر خلاف شیعیان وجود ندارد و این رهبری به طور مستقیم با موقعیتی که به شخص اعطا می شود، مرتبط است؛ بنابراین از دست دادن این موقعیت به معنای واگذاری رهبری به شخص دیگری است و بر همین اساس، محمد الحلبوسی پس از برکناری از ریاست پارلمان، رهبری ائتلاف اهل سنت را از دست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ائتلاف دولت قانون به «الحلبوسی»برای دوری از روند سیاسی عراق

توصیه ائتلاف دولت قانون به «الحلبوسی»برای دوری از روند سیاسی عراق