مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 01:002023-11-29بين الملل

اعتراض انگلیسی ها به همدستی لندن در جنایات رژیم صهیونیستی


معترضان انگلیسی حامی فلسطین با تشکیل تجمعی تعطیلی یک شرکت مشاوره املاک را به خاطر روابط با یک شرکت جنگ افزار سازی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معترضان حامی فلسطین با تشکیل تجمعی در شهر لندن در برابر دفتر شرکت مشاوره املاک فیشر جرمن خواستار تعطیلی این شرکت به دلیل روابطش با شرکت تسلیحات سازی البیت سیستمز رژیم صهیونیستی شدند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، این تظاهرات همچنین به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین در خارج از دفتر شرکت فیشر جرمن برپا شد.

جمعیت تظاهرکنندگان همچنان که پرچم های فلسطین را حمل می کردند شرکت فیشر جرمن را متهم به اجاره دادن املاک به شرکت البیت سیستمز کرده و این شرکت اسراییلی را  عامل ارتکاب نسل کشی علیه مردم غزه اعلام کردند.

معترضان حامی فلسطین در تظاهرات چهارشنبه در لندن مجددا حمایت دولت بریتانیا از رژیم صهیونیستی در حملات علیه نوار غزه را محکوم کرده و شعارهایی در حمایت از فلسطینیان شامل فلسطین را آزاد کنید و شعار معروف از رودخانه تا دریا فلسطین آزاد می شود را سر دادند.

به مناسبت روز جهان همبستگی با مردم فلسطین چند تظاهرات هماهنگ شده دیگر در حمایت از فلسطین در شهرهای دیگر بریتانیا شامل بیرمنگام، منچستر و لیورپول برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض انگلیسی ها به همدستی لندن در جنایات رژیم صهیونیستی

اعتراض انگلیسی ها به همدستی لندن در جنایات رژیم صهیونیستی