مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-12سياسي

حسینی: دولت و مجلس به دنبال حمایت از بازنشستگان هستند


عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 با بیان این که دولت در لایحه بودجه به اصلاح ساختار توجه کرده است، گفت: ما باید به موضوع حمایت از بازنشستگان توجه کنیم که دولت هم موافق آن است و در همین راستا شب گذشته وعده چنین موضوعی توسط دولت در کمیسیون تلفیق داده شد.

- عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 با بیان این که دولت در لایحه بودجه به اصلاح ساختار توجه کرده است، گفت: ما باید به موضوع حمایت از بازنشستگان توجه کنیم که دولت هم موافق آن است و در همین راستا شب گذشته وعده چنین موضوعی توسط دولت در کمیسیون تلفیق داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدشمس الدین حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1403 اظهار کرد: ما اکنون لایحه بودجه سال 1403 را براساس ماده اصلاحی 182 آیین نامه داخلی تنظیم کرده ایم اولین باری است که این لایحه دو مرحله ای رسیدگی می شود.

ما در این مرحله چهار مورد احکام مورد نیاز، اخذ منابع، تراز عملیاتی و سرمایه ای مالی و بروز برآورد منابع و مصارف را مورد رسیدگی قرار می دهیم.

وی ادامه داد: این که دولت مصارف را به مجلس شورای اسلامی ارائه نکرده به این دلیل است که در اصلاح آیین نامه چنین چیزی نیامده است پس این که فکر کنیم با رد کلیات، دولت مصارف را به مجلس شورای اسلامی ارائه می دهد، چنین چیزی نیست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت و مجلس به دنبال حمایت از بازنشستگان هستند

حسینی: دولت و مجلس به دنبال حمایت از بازنشستگان هستند