مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-05سياسي

انگشت اتهام به سوی مدعیان مبارزه با فساد


فساد اقتصادی دیگری در کشور افشا شد با این تفاوت که رقم آن به مراتب در مقایسه با فسادهای اقتصادی گذشته بسیار چشمگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه هم میهن،  فارغ از واکنش چهره های سیاسی، اقتصادی و مردم نسبت به این موضوع، رویکرد رسانه ای حامیان دولت سیزدهم در مواجهه با این فساد قابل تأمل و تعمق است.

زیرا با وجود روشنگری از سوی سازمان بازرسی کل کشور، رسانه های حامی سعی دارند واقعیت را به گونه دیگری به افکار عمومی القا کنند و حتی دولتی که از قضا سهم بالایی در رخداد این فساد دارد را مورد تقدیر قرار می دهند و  از دولت رییسی برای کشف این فساد تقدیر می کنند.

این سیاست و رویکرد رسانه ای آن هم در فضایی که دسترسی به اطلاعات به واسطه فعالیت رسانه های مجازی به وفور است، این سوال را مطرح می سازد که روزنامه هایی مانند کیهان و جوان و خبرگزاری وابسته و نزدیک به دولت با این رویه به دنبال چه هستند؟ آیا صرف داشتن قدرت برای اقناع افکار عمومی کافی است؟ مهمتر اینکه آیا این نوع شیوه اطلاع رسانی بر رفتار نهاد های نظارتی در  مواجهه با مسببان و بانیانی که در دولت کنونی همچنان ارز به این شرکت پرداخت کرده اند را تغییر می دهد؟ موضوع کلیدی تر اینکه در داستان فسادیابی چرا به سهم و قصور قوه قضاییه در دولت روحانی پرداخته نمی شود که از قضا سکان آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگشت اتهام به سوی مدعیان مبارزه با فساد

انگشت اتهام به سوی مدعیان مبارزه با فساد