مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-28سياسي

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی در زنجان


مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان، از آغاز ثبت نام و برگزاری بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی در استان خبر داد.

- حجت الاسلام علی قره داغی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان امروز در گفت وگو با فارس با بیان اینکه دانشگاه های استان زنجان جزو معدود استان هایی است که به صورت سازماندهی و منسجم ازدواج دانشجویی را برگزار می کند، اظهار داشت: طرح ملی همسفر تا بهشت صرفا به صورت الکترونیکی است و متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی ezdevaj.

nahad.

ir از 8 آبان 9 9 آذر  1402 باشد، می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان افزود: زوج هایی که حداقل یک نفر از آن ها دانشجو هستند و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی اول فروردین 1401 تا 30 مهرماه 1402 باشد، می توانند در این دوره از ازدواج دانشجویی نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه ملاک شرکت در طرح ملی همسفر تا بهشت دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد آن ها می باشد، نه صرفا دانشجو بودن در زمان ثبت نام، افزود: در مواردی که هر دو نفر زوج دانشجو باشند لازم است فقط یکی از آن ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه نام نویسی کنند.

قره داغی با بیان اینکه اعزام دانشجویان در ازدواج دانشجویی استان زنجان در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت به صورت گروهی و 27 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی در زنجان

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی در زنجان