مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-03سياسي

توزیع 1230 بسته معیشتی قرار دوازدهم در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم به نام حضرت ولی عصر (عج) در دوازدهم هر ماه در استان اجرایی می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ظهر امروز همزمان با سراسر کشور و در راستای طرح قرار دوازدهم، توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر 255 بسته معیشتی از محل نیات موقوفات تهیه و توزیع شد.

اهدای بسته های معیشتی با حضور حجت الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ، حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان بهشهر ، مهدی نعمت اللهی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر ، فرماندهی انتظامی این شهرستان، شهردار بهشهر و جمعی از مسؤولان و مدیران اجرایی بقاع متبرکه در آستان مقدس فضل، فاضل و علاس(ع) بهشهر برگزار شد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این مراسم، با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم به نام حضرت ولی عصر (عج) در دوازدهم هر ماه در استان اجرایی می شود، گفت: این طرح امروز در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا و در همین راستا هزار و 230 بسته معیشتی بین افراد کم برخوردار جامعه توزیع خواهد شد.

مهدی نعمت اللهی رییس نیز در این مراسم با اشاره به توزیع 255 بسته معیشتی در این شهرستان در راستای طرح قرار دوازدهم، بیان کرد: این بسته ها به هیات امنا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1230 بسته معیشتی قرار دوازدهم در مازندران

توزیع 1230 بسته معیشتی قرار دوازدهم در مازندران