مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-02سياسي

پخش اولین قسمت از «سرداران روستا» از شبکه افق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «سرداران روستا» درباره رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است که از روستا ها به جبهه های نبرد حق علیه باطل گام نهادند و برای دفاع از میهن اسلامی، - نخستین قسمت مجموعه مستند سرداران روستا ، روایت عشق و دلدادگی اکبر بابایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به اسلام و انقلاب، شنبه 11 آذر ماه از شبکه افق پخش می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند سرداران روستا درباره رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است که از روستا ها به جبهه های نبرد حق علیه باطل گام نهادند و برای دفاع از میهن اسلامی، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

همان مردمانی که بیشتر جزو قشر مستضعف جامعه بودند و صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی، آن ها همانطور که با تلاش فراوان توانسته بودند رژیم شاه را سرنگون کنند، بعد از پیروزی نهضت هم وقتی چشم طمع دشمنان به میهنشان را دیدند، به پا خاستند و اسلحه در دست گرفتند تا چشم فتنه را کور کنند.

اکبر بابایی در یکی از روستا های زنجان به دنیا آمده، او از کودکی هایش تعریف می کند، روزگاری که تحصیل در مدرسه کاری سخت و دشوار بود و نوجوانان معمولا بعد از چند کلاس، به چوپانی و کشاورزی روی می آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش اولین قسمت از «سرداران روستا» از شبکه افق

پخش اولین قسمت از «سرداران روستا» از شبکه افق