مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:212023-12-20سياسي

اتمام ساخت مجهزترین مرکز بازپروری معتادان توسط سپاه کربلا مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز چهارشنبه 29 آذر ماه در جمع خبرنگاران در ارتباط با مجموعه بازپروری (مرکز ترک اعتیاد ماده 16) استان مازندران که با ورود سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در بابل راه اندازی شده است، اظهار کرد: افتتاح این مرکز یکی از ثمرات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این مرکز حدود هزار نفر است، افزود: این مرکز در راستای تعامل و هم افزایی سپاه کربلا مازندران با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور در کمتر از یک سال احداث، تکمیل و آماده بهره برداری شد.

  فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه این مرکز برای معتادین متجاهر راه اندازی شده، گفت: این مرکز با پیگیری استاندار مازندران و همکاری جهاد کشاورزی استان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این خطه از شمال کشور به بهره برداری رسید.

مسلمی با بیان اینکه فاز اول مجموعه بازپروری (مرکز ترک اعتیاد ماده 16 ) استان مازندران با ظرفیت حدود 200 نفر با حضور وزیر کشور به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: تلاش داریم با تکمیل فاز 2و3 این مرکز بتوانیم به حدود هزار نفر ارائه خدمت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ساخت مجهزترین مرکز بازپروری معتادان توسط سپاه کربلا مازندران

اتمام ساخت مجهزترین مرکز بازپروری معتادان توسط سپاه کربلا مازندران