مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-09سياسي

پیچ آرمان خواهی هر ملتی می تواند دست دانشجویانش باشد


مسئول بنیاد نهضت به اهمیت جایگاه دانشجو اشاره کرد و گفت: پیچ آرمان خواهی هر ملتی می تواند دست دانشجویانش باشد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول بنیاد نهضت به اهمیت جایگاه دانشجو اشاره کرد و گفت: پیچ آرمان خواهی هر ملتی می تواند دست دانشجویانش باشد.

حجت الاسلام مجتبی عرب، امروز(18آذر) در نشست دانشجویی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه، با بیان اینکه جنبش دانشجویی می تواند موتور پیشران حرکت یک کشور و ملت باشد، اظهار کرد: دانشجویان ویژگی هایی همچون جوانی، آرمان خواهی، وابسته نبودن و قانع نبودن به وضعیت موجود را دارند و این ویژگی ها باعث شده تا دانشجویان روحیه ای داشته باشند که پیگیر یک راه بهتر برای مردم و کشورشان باشند و همین انگیزه ای می شود که به وضع کنونی قانع نشود.

عرب در ادامه با بیان اینکه پیچ آرمان خواهی هر ملتی می تواند دست دانشجویانش باشد، عنوان کرد: جنبش های دانشجویی چه در داخل ایران و چه خارج از ایران همیشه خوش درخشیده اند و در تحولات مهم کشورها نقش داشته اند.

وی به نقش جنبش دانشجویی در تحولات کشورمان هم اشاره کرد و گفت: سال 1332 و در زمان سفر نیکسون معاون وقت رییس جمهور آمریکا به کشورمان، دانشجویان مقابل آمریکا ایستادند و هزینه هم پرداخت کردند، اما نتیجه این حرکت بیداری ملت بود که کار را برای چپاولگری آمریکا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ آرمان خواهی هر ملتی می تواند دست دانشجویانش باشد

پیچ آرمان خواهی هر ملتی می تواند دست دانشجویانش باشد