مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:552023-11-22سياسي

زنده نگه داشتن خاطرات شهیدان، چون زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) است


نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان این که شهدا پس از خداوند، کریم ترین فرد می باشند گفت: شهدا جان خود را به عنوان محبوب ترین امر در راه خدا دادند و نام و یاد و ذکر خاطرات شهدا باعث ساختن انسان ها می شود و خود یک هدایتگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله  سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار مدیران بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس برخی از استان های کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) اظهار داشت: حضرت در این روایت می فرماید: مَنْ أَرَادَ الله بِهِ الْخَیْرَ قَذَفَ فِی قَلْبِهِ حُبَّ الْحُسَیْنِ(ع) وَ حُبَّ زِیَارَتِهِ ، لذا افرادی که در راه اباعبدالله(ع) رفتند خداوند محبت و زیارت حضرت و ادامه راه امام را برای آنها قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان این که شهدا پس از خداوند، کریم ترین فرد می باشند گفت: شهدا جان خود را به عنوان محبوب ترین امر در راه خدا دادند و ویژگی شهدا خلوص آنها بود و به تعبیر امیرمومنان(ع) جمجمه خود را در راه خدا دادند.

آیت الله طباطبایی نژاد گذشتن از همسر و فرزندان و فداکاری شهدا را بسیار ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: زنده نگه داشتن خاطرات شهیدان مانند زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام حسین(ع) می باشد، هم چنان که بیشتر رز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن خاطرات شهیدان، چون زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) است

زنده نگه داشتن خاطرات شهیدان، چون زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) است