مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:162023-12-16سياسي

جزییات مراسم تشییع و تدفین پیکر 7 شهید گمنام در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت هشت صبح در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) صحن امام رضا(ع) آغاز می شود و تا میدان جانبازان ادامه خواهد داشت.

مراسم تدفین 5 شهید گمنام در همان روز یک شنبه 26 آذر برگزار خواهد شد، که 3 شهید گمنام، مهمان مردم نیروگاه خواهند بود.

مراسم تشییع یکی از شهدای گمنام از ساعت 10:30 صبح از میدان توحید آغاز و به سمت میدان شهید امینی بیات ادامه خواهد داشت و پیکر آن شهید در بوستان حافظ تدفین خواهد شد.

مراسم تشییع یکی دیگر از شهدا ساعت 10:30 صبح از امامزاده سید معصوم(ع) به سمت شیخ آباد خیابان حکمت جنوبی انجام و پیکر آن شهید در بوستان گل ها تدفین خواهد شد.

مراسم تشییع یکی دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس ساعت 14 از امامزاده ابراهیم(ع) به سمت خیابان کشاورز شمالی انجام و در بوستان شهریار تدفین خواهد شد.

پیکر یکی از شهدای گمنام ساعت 14 از یادمان شهید شهرک امام حسن(ع) به سمت میدان انصار و میدان آزادگان تشییع و در بوستان لاله مراسم تدفین انجام خواهد شد مسجد خاتم الانبیاء پردیسان نیز بعد از نماز ظهر و عصر میزبان پیکر یکی از شهدا خواهد بود و پیکر آن شهید به سمت دانشگاه فنی و حرفه ای تشییع و در آنجا تدفین خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم تشییع و تدفین پیکر 7 شهید گمنام در قم

جزییات مراسم تشییع و تدفین پیکر 7 شهید گمنام در قم